onsdag 3 oktober 2012

tredje oktober

Idag ska jag åka till göteborg ENDAST för att ha matte i 50 minuter. Fy faaarao va tråkigt. Men får träffa Sannisen och Johanna i alla fall. Alltid ett plus.

Idag är det den tredje oktober, dagen innan min pojkväns artonårsdag. Kan inte förstå att han bara varit min närmsta vän i fem år, känns som att det varit han och jag hela livet. Till helgen blir det i alla fall en råstor utgång med typ 16 pers för att fira honom. Ska bli kul!


Jag och Viktor för exakt 5 år sedan. En av de finare bilderna på oss två <3 <3

1 kommentar:

  1. Hahahaha ligger här och viker mig av skratt. Jag älskar denna bilden!

    SvaraRadera

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥