tisdag 2 oktober 2012

sjukt ostimulerad

Idag var jag inne på 4gott för att klara skulle köpa godis men jag köpte inget för jag va inte "sugen". Sjukt besviken på mig själv nu, det är "den där tiden på månaden" och jag skulle kunna hugga av ett finger för surt godis, geisha och solchips. AHMAGAD. Dessvärre har solchips tagits bort ur sortimentet (har det tyvärr bekräftat den här gången för vi har mailat estrella) och jag har med andra ord ingenting att leva för längre. Jag menar. Googlar man mitt namn så kommer det upp en bild på mig och mina chips (det är sant). Man rycker inte ifrån någon något sånt speciellt bara sådär. Sjukt oskönt av estrella. Ska fan maila olw och be dom börja göra chipsen och lova dom att det är en konkurrenskraftig produkt, och sedan ge dom mitt fulla konsumentstöd efter det.
Det var dagens chipsinlägg. Hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥