tisdag 9 oktober 2012

ops

Eh fun fact:
Var arg över kamerasituationen och bestämde mig för att fota det jag hade tänkt fota med kameran, men  med iphonen istället. Det gick väl bra och så satte jag mig och redigerade bilderna och skulle sedan lägga upp dem på bloggen. Men återigen blev jag irreterad på de jäkla bildramarna som är kring bilderna och jag började envist pilla med layouten för att lösa detta innan jag la upp inlägget. Vilket självklart inte fungerade lyckat så jag började googla lösningen.
Vilket ledde till att jag började googla html-mallar till blogger.
Vilket ledde till att jag hittade massa fina mallar till blogg.se istället.
Vilket ledde till att jag tänkte "äh jag kan bara leka lite med designerna för skojs skull på min gamla blogg"
Vilket ledde till att min gamla blogg blev helt totally fabulous.

Sååååå.... jag byter blogg. Igen. Förlåt. Om det är någon som orkar följa med så ses vi där!

www.michellelundin.blogg.se