måndag 8 oktober 2012

ok nu börjar saker och ting bli riktigt konstiga hemma hos mig

Som ni mycket väl känner till vid det här laget så är mina jeans spårlöst försvunna. En topp som hamnade i tvätten samtidigt som jeansen likaså. Jag har letat som en riktig idiot, på de mest knäppaste ställerna när jag faktiskt för en gångs skull är helt bombsäker på vart jag la dem sist.

Men nu börjar jag fundera på om det antingen spökar eller om jag har någon riktigt skruvad person i min umgängeskrets för jag tog fram kameran ur sin kameraväska idag och märker att inte bara usb-sladden är borta utan så är även laddaren, minneskortet OCH batteriet?? WHAT?

INGEN i min familj har rört varken det ena eller det andra av sakerna och det samma gäller mig.
Seriöst till och med BATTERIET? Det är ju liksom ingenting du tar ut i första taget. Riktigt riktigt konstigt.

Såååååå.... det är ingen som känner sig manad att skänka sin systemkamera???




???????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥