onsdag 3 oktober 2012

mmmmmamma


Blir man glad eller när mamma kommer insvassandes med det här så här på kvällen? Mmm gott var det också. 

Sitter förövrigt och stör ihjäl mig på dessa patetiska människor som har gjort facebook till ett forum att uttrycka sina rasistiska åsikter. Med en jävla massa påståenden om både ditten och datten men ingen som helst grund till det alls. Blir så jävla förbannad. Vem fan BRYR SIG om böneutrop i fittja en morgon i veckan eller vad det är? "Men vi skulle aldrig få bygga en kyrka i deras land" NÄÄÄ och det är därför "deras" land är ett u-land och vi är ett i-land. Borde inte vi vara glada för att det är så, istället för att klaga på att vårat land faktiskt har de resurser och den välfärd så att det faktiskt är möjligt? Och hur många hade tänkt åka till Irak för att gå i en svensk kyrka undrar jag? Någon? Jag har inte haft några planer på det i alla fall... Vi behöver och VILL inte ha någon jävla kyrka i Irak så varför ens ställa en sådan jämförelse. AAAAHH korkade människor. 


Men nu ska jag inte sitta här och vara arg, ska luta mig tillbaka och kolla på HIMYM och bara ha det bra. Borde egentligen färga håret men jag skjuter upp det till imorgon. Tjarå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥