tisdag 2 oktober 2012

är trött och jävlig

Alltså, det bästa jag vet i hela världen är att längta efter framtiden. Jag är verkligen motsvarigheten till YOLO. Jag lever FÖR mycket i framtiden så jag verkligen inte tar vara på idag. Men jag bryr mig inte så mycket, kan inte och orkar inte leva dagarna mer till bredden än vad jag gör, jag försöker bara överleva. Men att fantisera om saker som KAN ske i framtiden, och önska och låtsasplanera, det är verkligen det bästa jag vet. Om att få min drömutbildning som leder till mitt drömjobb, att kunna köpa en lägenhet, att kunna möblera lägenheten!! Att inte behöva oroa sig över pengar och att få ha tacoskväll vilken dag i veckan som man vill!! (Kommer leva på tacos och pommes med korv när jag flyttar hemifrån). Att kanske någon dag få starta eget företag. Det är lite sånt jag tänker på innan jag somnar. Ville bara säga det för idag har jag en sån där riktig drömdag.
Här är en bild på mig från idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥