söndag 7 oktober 2012

4-5-6-7 oktober

Wow vilka hektiska dagar. Det har varit firande för Viktor i 3 av dessa dagar. Massa tårta, god mat, och sällskap. Ska se om jag kan skramla ihop lite bilder från instagram sen.

Efter ett samtal med Embla om så är jag så jävla pepp på livet! Är så glad när folk i min närhet är glada!  Och jag fick äntligen köpt primeboots igår också efter ett jäkla sjå. Fattar ni att dom sålde 8 par på en KVART? Det sa dom när jag ringde 20 min efter att de öppnat och ville lägga undan ett par. Wah, man borde seriöst starta ett uf-företag med att sälja primeboots till konkurrenskraftigt pris typ... Sick.
Men nu har jag vinterskor i alla fall, GÖTT.
OCH IGÅR FICK JAG ÄVEN TRÄFFA MIN LILLA KUSIN. Seriously, sötaste lilla tjejen i hela världen. Satt helt förtrollad i typ 1 h och bara tittade på henne. Min lilla fina tjej. Ska skämma bort henne så mycket. <3

Nu ska jag googla runt lite och leva i framtiden lite till, sådär som det brukar vara. Hoppas ni haft en fin helg, skriver kanske lite senare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥