måndag 17 september 2012

ytliga problem omgång 2

På onsdag nästa vecka ska jag, Viktor och Cicke vara ganska så inte lyxiga. Vi ska åka till Stockholm vid tre, för att komma fram vid sex för att käka på någon fin restaurang och sedan bege oss vidare till Hamburger Börs där Bennnnn (Macklemore) (Aa, vi är såna homies i min värld nu så jag kallar honom för hans förnamn) och Ryaaan spelar. Alltså jag ser fram emot det här så mycket att jag typ inte vill att det ska hända så att jag kan se fram emot det i all evighet.

I alla fall. Efter det så ska vi väl fortsätta festa tills vi ska ta tåget hem klockan 6 på morgonen igen.

Och nu till mitt first world problem, hur klär man sig inför en sammanlagt 6 h lång tågresa, finmiddag, konsert, utekväll och måhända en tupplur på centralen på samma dag? Samt med så lite packning som möjligt med tanke på att man kommer gå runt med väskan hela tiden.

Och DÄR kommer mitt första problem in i bilden. "Sköna jeans" tänkte ni, MEN OM ENS SKÖNA JEANS HAR BLIVIT UPPÄTNA AV ENS TVÄTT DÅ?
Och till det då? Något bekvämt men skitsnyggt. Hur ofta finns den combon att hitta?

Det är nu någon ska träda fram och säga att "Men Michelle jag sa ju att jag snott dina jeans och här kan du få en assnygg och bekväm tröja som förlåt för att jag gjorde som jag gjorde". Tack på förhand, med vänliga hälsningar en väldigt förvirrad tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥