måndag 17 september 2012

really dope shit drugprobs nr 3

Ooooooooooooch under tiden jag suttit och spenderat tid på att knata ihop två inlägg om mina stora problem här i världen har jag låtit min bok, med instuderingsfrågor för provet som ska göras imorgon, ligga och vila i väskan. Det blir inga MVG:n i alla ämnen av att köra den taktiken kära Michelle. Du är en dålig människa utan sköna jeans som tyvärr inte förtjänar att leva så därför ska vi låta ditt egna slem fylla dina luftrör ända tills du kvävs och dör och aldrig kommer kunna plugga på ett prov igen och absolut inte klaga om jeans i två inlägg.

Och det är nu någon ska träda fram och säga "MEN HAAAALLÅÅÅÅ, jag har ju dina jävla jeans här och en skön snygg topp för tusan och HÄR är ett chip med inövat avtalslags-prov som du mer än gärna får trycka in i örat för att klara provet imorgon" Tack på förhand, med vänliga hälsningar en mycket MYCKET förvirrad student.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥