måndag 17 september 2012

jag fattar INTE

Det här är verkligen ett jättejättejättestort mysterium för mig och Mamma. Jag köpte nya dr denim för 3 veckor sedan och använde dem i en vecka innan jag la dem till tvätten. När jäklarna aldrig blev tvättade började jag rota i smutstvätten för att lägga dem överst och vet ni vad? De är spårlöst försvunna. De låg inte där, de låg inte i tvättmaskinen, de låg inte på något tvättställ eller i någon låda (om jag nu skulle blivit så förvirrad) INGEN i min familj har rört dem eller sett till dem, utan de är seriöst HELT borta. Hur är det ens möjligt? Och jag har liksom inte fjantletat i tvätthögen utan jag har tagit plagg, för plagg,  tills jag kommit till botten och kunnat konstatera jäkligt irreterat och förundrat att de inte ligger där. Och det här gör mitt liv så himla jobbigt just nu. För jag har ETT par svarta jeans till (hade ett tredje par men de är också spårlöst försvunna, dock va de inte så sköna) och de är HUR tajta som helst verkligen, plus att de är coatade med dragkedjor så de är liksom inte så diskreta. Så jag vet inte hur jag ska lösa det här problemet. Måste jag seriöst köpa nya?

Kan inte någon bara träda fram och erkänna att den har varit inne i vår smutstvätt och tagit mina jeans. Det hade underlättat så mycket. Tack på förhand, med vänliga hälsningar en väldigt förvirrad tjej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥