tisdag 18 september 2012

Bara festa hela tiden varje dag

Vi va på lokalfest i fredags, min käre vän Oskar hade fyllt 18. Trots att jag gick all in förra fredagen, så va jag inte sämre nu i fredags. Vi hade skitkul men jag vet inte om jag tycker att det är så roligt när jag kommer ihåg varenda person jag pratat med men inte ett enda ord om vad som sas. Kul att vakna upp dagen efter inte bara lite bakis utan dödssjuk också. Så nu är jag inte så sugen på att festa ett tag, men kroghen fyller år imorgon och det ska firas på fredag (dock supernyktert för min del) och efter det är det macklemore och veckan efter det är det Viktors tur att bli arton. Så jag bävar lite för framtiden men det är bara att tagga till!! (Det DÄR kändes fel att skriva när jag ligger med tre lager kläder under täcket med feber, hosta och huvudvärk...) (YOLO) Whatever! Här kommer tre bilder där jag är med och är ful. Och HAHA kolla sista bilden i högra hörnet där kroghen och Johanna är med. Ser asroligt ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj profilen "Namn/Webbadress" eller "Anonymt" nedan. Vid valet av det förstnämnda dyker en ny ruta upp och du kan därmed skriva vad du vill. Krångligare än så är det inte! Puss! ♥